sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Fitness-hippi avautuu

Ok, heti alkuun myönnän itsekin aika kärkkäästi jakavani mielipiteitä omalla fb-seinälläni. Ja joo, siihen ne jää, enkä esim ala niitä paasaamaan kahvihuoneessa, baarissa, kylillä tms, enkä etenkään kohdista niitä kenellekään. Mutta silti, mua tympii mun elämäntapoihin puuttuminen.
Esimerkki 1:
Ollaan porukalla jossain syömässä. Kahvihuoneesssa, työpaikkaruokalassa, ravintolassa jne. Joku keksii, että mun lautasella on eri näköstä ruokaa. Alkaa se taivastelu, että "mä en ainakaa vois elää ilman lihaa, kyllä kunnon pihviä pitää joskus saada. Ja kalaa, etkö sä edes kalaa syö?! Ja ai että kun maito on niin hyvää..." (keksi itse lisää) Huoh. Jos mä vaan saisin syödä mun ituhippipöperöt ihan rauhassa. Tykätkää siitä pihvistänne sitte mut antakaa mun tykätä tästä.
Esimerkki 2:
Joskus harvoin jaan facessa jokusen salipäivityksen tai ihan livenäkin tulee puhetta liikkumisesta. Siihen tulee toki tykkäyksiä/positiivista kommenttia mut sit joku keksii alottaa sen "älä nyt rääkkää ittees, tuo on ihan hullua. Ootko sä jollain dieetilläki vielä (juu en). Ihan älytöntä liikkua niin että tulee paikat kipeeks (juu mua ei kauheesti nappaa lähtee jonneki sauvakävelylle). Kyllä elämästä pitää nauttia..." Ai niin joo, mähän en toki yhtään nauti treenaamisesta, kiva ku muut kertoo. Tätä tapahtuu myös tuolla yöelämässä liikkuessa kun joku keksii että mä oon selvinpäin. Kun elämästä ei voi nauttia ilman alkoholia ja mä oon kauhee tiukkapipo ja mun elämä pyörii oman navan ympärillä. Ihan hirveen tylsää mulla täytyy olla vesilinjalla. Vähän oon kyllä eri mieltä. Mulla on joka kerta ollu kivaa, jopa kivempaa ku promilleissa.
Jokainen kuitenki elää omalla tavallaan. Toiset syö eläimiä ja toiset ei. Ei sillä, on mulla silti mun mielipiteet, mutta kenenkää lautaselle en oo hyökkäämässä. Mulla on mun oma tapa liikkua, ja mä tykkään siitä. Mä tiedän kyllä mikä on ylikunto, ja mitä jatkuvalla dieetillä olo tekee ihmiselle. Mutta mä en olekaan. Mä voin joskus kokeilla jotain (niinku testasin bikini challengen) mutta tiedän ihan hyvin ettei sillä voi olla koko aikaa. Joten: eläkää omaa elämäänne, löytäkää se mistä nautitte. Ja jos mun liikuntapäivitykset tai eläinoikeuslinkit facebookissa häiritsee niin siihenki on pari ratkasua: a) poista kavereista, b) jos et oo valmis poistamaan niin piilota uutisvirrasta .c) Aina voi myös pyörittää sitä v*tun palkkia alaspäiin noteeraamatta koko linkkiä. Minä en ala sensuroimaan itseäni sen takia että joku ei ehkä tykkää. Kiitos ja anteeks. Menkää ulos, aurinko paistaa :)

2 kommenttia:

  1. Ite kyllä esitän omat mielipiteeni hyvinkin kärkkäästi, varsinkin silloin kun toinen on eri mieltä :D ruoka on sydäntä lähelläni niin siitä tulee paasattua joskus kyllästymiseen asti ja silloinkin lähinnä keskityn ruoan laatuun ja terveellisyyteen. Vaikka ite oon sekasyöjä niin kyllä sitä joskus tekee mieli ihan pelkkää kasvisruokaa. Joskus oli töissä mukana paistettuja kasviksia ja soijarouheesta tehtyä kastiketta niin heti alko päivittely, että missä mun proteiinit on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... Jos syöt yhtään eri lailla ku muut niin sanomista tulee :D

      Poista