keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Lopun alkua

Bikini Challenge-nettivalmennus loppuu pian. Mun osalta se tais loppua just nyt. Meni vähän niinku maku kyseisen firman tapaan kohdella asiakkaitaan. Ei siitä oikeestaan enempää, kun en itekään oo kunnolla perillä kaikesta, kakka maku jäi kuitenki. 

Treenin osaltahan mun BC on ollu jäissä jo parisen viikkoa. Kävin toki yhteistreeneissä Tampereella, ja huippu treeni oliki. Mutta kun selkä ei kestä maveja, kyykkyjä ja muita niin ihan omillaan tässä on oltu. Ja joo, eihän mun ruokavaliotakaan voi enää bc-ruokavalioks oikeesti sanoo, ihan erilainen se on, vaikka ehkä ravintosisällöltään lähellä. 

Tästä lähtien olen siis "omillani" ihan oikeesti. Treeni menee uusiks huomenna, mulle on mun omalla salilla fyssari tehny ohjelman, huomenna nään millasen. Ja se ruokavalio. No, kun se on tää mun oma viritys jo muutenki niin tällasena jatkukoon. Tuun kylläkin lisäämään ja vaihtelemaan jotain, koska haluan ja tarvitsen enemmän monipuolisuutta. Minähän sen tiedän, mikä mulle parhaiten sopii. (ja se ei sitten oo karkkipussi ja litra jäätelöö treenin jälkeen, äidille tiedoks :D)

Menikö mulla sitten rahat hukkaan tän osalta. Ei menny. Oon kuitenki oppinu paljon. Mm. sen, että ruokaa pitää syödä useemmin ku 8h välein. Vaikka ois "kiire". Ja vaikka mitä muuta. Oon omaksunu sen, mitä oikeesti kovaa treenaavaan ruokavalio kuuluu olla. Onhan tuossa jotain tulosta syntynykin, ja kehityskulku jatkuu vaan. Nyt omillaan. Onhan mulla ihan paras tsemppiryhmä <3

Entä suosittelisinko nettivalmennuksia muille. Joo ja en. Jos on sekasyöjä, jolla ei oo allergoita eikä mitään vikoja kropassa, niin siitä vaan. Ite miettisin kaks kertaa jatkossa. Koen, etten oo päässy yhtä helpolla ruuan suhteen ja oon joutunu itse tekemään aika paljon selvitystyötä saadakseni samat ravintoaineet. Mut kuten sanoin, on se kannattanukin. Kuitenkin jatkossa maksan vaan saliohjelmista ja dieeteistä jotka on tehty mulle itselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti