lauantai 21. toukokuuta 2016

Jatka lausetta -haaste

En ymmärrä... monikaan asioita. Ihmissuhdekuviot  on yks. Ja sit kaikki viralliset lomakkeet ja verkkopankki. Voi että mä aina sössin sen kans.

Seuraavaksi ajattelin… kuvata myytävää nettikirppiksille.

Viime aikoina… mulle on tapahtunut paljon. Muutan lasten kans uuteen kotiin pian ja oon tutustunut moniin upeisiin ihmisiin.

En osaa päättää… ostanko tiskikoneen vai säästänkö ja opettelen tiskaa käsin.

Muistan ikuisesti… lasteni syntymät.

Söin tänään… kung po -tofua, kasviksia ja dippiä, gluteenitonta lakua ja soijarahkaa.

Päivän paras juttu… Suomen voitto.

Noloa myöntää, mutta... en aina elä niinkuin opetan pt - asiakkaille. Joskus unohdan syödä säännöllisesti.

Viikko sitten... lauloin Karaokessa monta uutta laulua. Vähän töihin itseni ja se oli kivaa.

Kaikista pahinta on… kivut. Oon niin kauan kärsinyt tästä olkapäästä että se välillä syö naista.

Salainen taitoni on… osaan seistä päälläni.

Jos saisin yhden toiveen, se olisi… että ymmärtäisin paremmin tätä maailmaa ja ihmisiä.

Minulla on pakkomielle... tarkistaa monta kertaa että puhelin ja avaimet on mukana.

Ärsyttävintä on… muka hauskat vitsit mun vegaaniudesta. Mm. "Olen tehny pupujen kanssa sopimuksen..."

Tekisi mieli… lällyttää ja hempeillä.

Minusta on söpöä... Kun lapsi tulee syliin kesken leikkien.

Olenko ainoa, jonka mielestä… kahvi pidetään jääkaapissa?

Hävetti… kun sanoin vihaisena asioita joita en tarkoittanut.

1 kommentti: