maanantai 2. syyskuuta 2013

Takaisin elävien kirjoissa

Jee! Flunssa ja poskiontelontulehdus selätetty! Ei tuu ikävä. Ihmeen nopeesti pääsin tästä, mullahan saattaa venyä jopa kuukauden mittasiks ja pahimmillaan pidempäänki. (viime syksyltä en muista yhtään tervettä päivää syys- ja joulukuun välillä.) Nyt onneks pääsin heti omalle lääkärille, joka ei turhaan pihtaillu anitbioottikuuria. Kyllä mä itse tiedän, millon tulehdus on päällä ja koskaan ei oo ilman kuuria pois lähteny. Se vaan on mun kohdalla niin. Paljon apua mulle on ollu myös nenähuuhtelukannusta, sekin on nyt selkeesti näitä lyhentäny.

Nyt kun oon pari viikkoo melkein levänny laakereillani, alkaa olla jo muurahaisia pöksyissä. Niinpä meidän valmentajan, Sadun ohjeella meen tän viikon ihan normaalisti, jos siis ei flunssa yritä mitään revanssia ottaa. Ja se tankkauspäivä oli tänään. Se kun on hyvä pitää levon jälkeen niin nythän sille oli hyvä tilaisuus. Mun kroppakin tuntu olevan sitä mieltä että nyt tarvii vähän herkutella :)




Uunijuurekset öljyttävinä

Omppupiirakka. Ohje löytyy täältä.
Poikien kanssa ollaan tänään vietetty ihan kolmistaan kotipäivää. Aamupäivällä käytiin kaupassa ja vielä kirjastossa lainaamassa luettavaa. Pihallakin tuli oltua.
Yhden renkaan puuttuminen ei varsinaisesti menoa haittaa... Pikkuveli työntää, isoveli "kuskin paikalla".


Luettiin tänään paljon kirjoja. Omakin mielenkiinto pysy lukemisessa, kun oli jotain uutta välillä. 

Kaikenkaikkiaan nyt on sellanen olo että on viettäny ihan totaalisen vapaata päivää. Oon jopa unohtanu stressata kouluhommista! Välillä tekee ihan hyvää heittäytyä ihan täysin vapaalle eikä huolehtia mistään. Tää on siis ollu mulle muutakin ku pelkkää tankkaamista ja sokeriövereitä. Kerranki lasten kanssa ollessa oon oikeesti keskittyny siihen mitä just nyt teen, enkä oo miettiny et voi apua, koulujuttuja pitäis tehdä ja voi ei ku on ruokaki tekemättä ja siivota pitäis... Se stressaaminen ei auta yhtään. Kaikelle on aikansa, ja vaikka mulla on kouluhommat ja treenaaminenki tosi tosi tärkeetä, niin ei sovi unohtaa sitä mikä on ihan kaikkein tärkeintä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti