lauantai 17. elokuuta 2013

Kahen viikon tunnelmia

Kaks viikkoo on menny älyttömän nopeesti. En ois uskonu etukäteen, miten helppoa tää oikeestaan on. Eniten epäilin että mulla tekis ihan hullun tiukkaa olla erossa sokerista. Eipä oo tehny kuitenkaa. Nyt tän viikon lopulla tuntuu että muutenki kroppa on tottunu tähän kunnon ruokaan, ja yks aamu tapahtu sellanen ihme et mulla oli nälkä heti herätessä! En oikeesti muista onko _ikinä_ ennen ollu. Hyvällä halulla vetelin mun "rahkan" eli soijajugurtin, johon lisään vegetukun proteiinijauhoa. Suklaan makusta vielä, nams :P

Tällä viikolla mulla alko syksyn ratsastustunnitkin. Oikeestaanhan nyt pitäis keskittyä pelkkään salitreeniin, mut ei kai nyt yks ratsastustunti tässä kokurssissa paina :D Sitäpaitsi nyt mulla vasta kunnolla tuntuu vatsalihaksissa! Sitähän tästäkin ohjelmasta oon lähteny hakemaan, sixpackia ;) Oli kyllä ihanaa päästä taas hevosen selkään, tai siis ponin tällä kertaa. Mulla kun kokoa on sen verran vähän, niin välillä joudun menee noilla "lasten ratsuilla". No, vaikka tuli etukäteen mielessään purnattua, että ai taas Miralla pitää mennä, niin hyvinhän se meni. Ponithan on monesti sellasia et lähtökohtasesti ne vastustaa kaikkea mitä niiltä pyydetään. Mut niinhän se Mirkkukin sit kulki lopulta niin hienosti että <3

Tänään käytiin kaupungilla shoppailemassa mulle treenijuomaa. Kun treenaa kovaa, niin pelkällä vedellä ei pärjää, joten tarvii jotain vähän tuhdimpaa. Aminohappoja pitäis olla, ja ensin mietin että meen ja ostan jonku tosi urheilullisen näkösen pakkauksen, mut kaikkihan nuo on käytännössä eläinperäsiä. Päädyin sitten inkkarisokeriin ja ruususuolaan, kun lifen myyjä sitä suositteli. En ois aatellu sokerissa olevan mitään hyvää, mut tuohan onkin ihan täyttä tavaraa ja sisältää ne aminohapot ja hivenaineet mitä treenatessa tarviin. Niin mä ainaki uskon ku niin sanottiin siellä kaupassa, ja näinki sen tarkan "sisällysluettelon". En tiiä, mitä sanoo muut, ja onko tää jotain "kiellettyä" mut itsellenihän mä tätä teen, joten viime kädessä itselleni myös vastaan siitä, mitä suuhuni laitan. Toisekseen noissa teollisemmissa valmisteissa lukee, ettei pidä käyttää jos on paljon lääkkeitä käytössä, ja tähän aikaan vuodesta mulla luonnollisesti on. Ja joo, luonnollinen on aina luonnollista.

Samalla reissulla hommasin vihdoin ja viimein itelleni rannetuet salille. Niitähän ei kannata ihan keveillä painoilla tehdessä käyttää, mut nyt ku alkaa olla jo sen verran nostettavaa tangossa, niin tarvii vähän tukea.

Taidanpä lähtee kohta kokkailemaan. Koska nyt on vapaapäivä, teen oikein ison annoksen seitania, ajattelin tehdä "fitness-pitsaa" eli käytän keskurpitsaa pohjana :) Voisin joku kerta tehdäkin resepti-postauksen...

1 kommentti:

  1. Ruususuola on namia! <3
    Hyvä, että aamusafka on ruvennut maistumaan - sehän on aineenvaihdunnan käynnistymisen peruspilareita. Tsemppiä challengeen!

    VastaaPoista